Pristatymo politika
1. www.luxa.lt el. parduotuvės prekyba vykdoma Lietuvos teritorijoje. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovai UAB „DPD Lietuva“ bei UAB „Omniva LT“.
2. Už prekių pristatymo paslaugą yra taikomas papildomas mokestis (išskyrus 40 Eur viršijančius užsakymus Lietuvoje), nurodytas www.luxa.lt el. parduotuvės prekių užsakymo pateikimo metu. Tiesioginio pristatymo į namus kaina Lietuvoje (išskyrus Kuršių nerija) – 5,00 Eur, pristatymo per DPD Pickup tinklą / terminalus – 3,00 Eur, pristatymo per Omniva LT paštomatus – 3,80 Eur.
3. Pardavėjas dės visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas būtų įvykdytas visa apimtimi. Jeigu to padaryti nepavyksta, Pirkėjui pinigai už jo apmokėtas, tačiau Pardavėjo nepristatytas prekes, grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas, ne vėliau kaip per
5 (penkias) darbo dienas nuo prekių apmokėjimo. Apie tai Pirkėjas bus nedelsiant informuotas pateiktu el. paštu ar telefonu.
4. Tuo atveju, kai Pirkėjo užsakyme nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas nerandamas, Pardavėjo įgaliotas atstovas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam pilnamečiui asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Jei Pardavėjo įgaliotas atstovas 3 (tris) dienas iš eilės Pirkėjo nurodyti adresu neranda nei Pirkėjo, nei bet kurio kito pilnamečio asmens, prekės laikomos Pardavėjo įgalioto atstovo Pickup siuntų taškuose. Pardavėjas kuo skubiau informuoja Pirkėją apie susidariusią situaciją.
5. Jeigu prekės nebuvo pristatytos dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ar pan., o prekės grąžinamos Pardavėjui), pakartotinai prekės nėra siunčiamos, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą.
6. Pardavėjo įgaliotas atstovas pristato prekes Pirkėjui į namus, biurą ar bet kokiu kitu pasirinktu adresu Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) per 4-7 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo (Dėmesio: prieš didžiąsias metų šventes terminai gali ilgėti). Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymą būdą bei laiką. Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių komplektiškumą (asortimentą) ir kokybę.
9. Pirkėjas, pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (praplyšęs pakavimo lipdukas, pažeistos pakuotės ar kitaip išoriškai pažeista), privalo tai apie tai informuoti Pardavėją. Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista. 10. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, kad siuntoje prekių kiekis yra netinkamas arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta prekes lydinčiame dokumente, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją, grąžinti neužsakytas prekes, o Pardavėjas įsipareigoja įmanomai per kuo greitesnį laikotarpį pristatyti tinkamą ir (ar) trūkstamą prekių kiekį ir (ar) tinkamas prekes.
11. Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, jis nekokybiškų prekių nepriima ir turi jas rąžinti kurjeriui, o prekių grąžinimo faktą bei priežastį pažymėti prekes lydinčiame dokumente (Pardavėjo egzemplioriuje). Pirkėjui nepatikrinus prekių kokybės siuntos būklės ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka kokybės neatitikimų neužfiksavus, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamos kokybės.
12. Pirkėjui pasirinkus prekes atsiimti DPD Pickup tinkle ar Omniva paštomate, siuntos į siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 4-7 darbo dienas (Dėmesio: prieš didžiąsias metų šventes terminai gali ilgėti). DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Omniva paštomatai siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą ar Omniva paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo, ar Omniva paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos Pardavėjui. Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale ar Omniva paštomate turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.
13. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą: su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą arba kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).
Grąžinimo taisyklės
Prekių keitimas ir grąžinimas
1. Patvirtindamas pirkimą, Pirkėjas (vartotojas) privalo vadovautis luxa.lt el. parduotuvėje sudaryta prekių pirkimo sutartimi.
2. Netinkamos kokybės prekės, išoriškai pažeistos prekės keičiamos į kokybiškas prekes Pardavėjo iniciatyva.
3. Kokybiškos prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.
4. Prekės keičiamos Pardavėjui iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Pardavėjo atstovas atvyksta atsiimti prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka Pardavėjui. Dėl prekių keitimo kreiptis el. paštu: info@luxa.lt, arba tel.: +370 618 30750.